Megoldások – Mobil mellékek

Mobil mellékek

Ez egy olyan alközponti megoldás, melynek lehetőségével csak egy telefonszámot kell publikálni, és Ön elérhető válik vezetékes- és mobilszámán egyszerre.

 

Ha valaki felhívja egy adott dolgozó mellékét, akkor egyszerre kicseng az irodai melléke és a hozzárendelt mobil telefonszám is, és a felhasználó döntheti el, hogy számára aktuálisan melyik eszköz a megfelelőbb. Ha a hívott a mobilon felvette a hívást és idővel visszaér az asztalához, akkor a hívást megszakítás nélkül vissza tudja venni az asztali telefonra vagy később egyetlen gomb megnyomásával újra átteheti a mobiljára, oda-vissza tetszőleges számban. Miközben a mobil melléket használó kolléga az irodába érkezett hívást a mobilján fogadja, az alközponton belül a többi felhasználó az ő melléket foglaltnak látja.

 

A funkció nagy előnye, hogy a külső ügyfelek nem is tudják a kollégák mobilszámait, de mégis azon érik el őket, a felhasználó pedig maga tudja aktiválni és deaktiválni azt az asztali, vagy a mobiltelefonján is, így a megoldás számára mindig a legkényelmesebb elérhetőséget biztosítja, de ő dönti el, hogy mikor hívhatják az ügyfelek mobilon vagy sem.