Megoldások – Telekampány megoldások

Telekampány megoldások

Az Algotech Contact Expert (korábbi nevén GeoCampaing) egy telesales jellegű, szkript alapú, multimédiás kampányrendszer, amely a meglévő infrastruktúrára épülve az eladást és a marketing tevékenységeket támogatja. 

  • Az Algotech Contact Expert szoftverrendszer nagymennyiségű kimenő hívás indítását teszi lehetővé automatikusan egy (AVAYA) call centeren. Így a call center ügyintézőknek nem kell azzal foglalkozniuk, hogy egy hívás befejezése után keresgéljék, kit is hívjanak fel következőnek, hanem az Algotech Contact Expert szoftver automatikusan kioszt nekik egy újabb (már előre kiszámolt és elindított) hívást (ez a power dialing). Alternatívaként az Algotech Contact Expert szoftver a hívás végén felajánl nekik egy újabb ügyfelet, ahol csak egyetlen egérkattintással indítják az újabb hívást, amit a szoftver előre kiválasztott számukra, vagy a korábbi visszahívást kérő ügyfelek közül a kért újrahívási idő lejárt valakinél. 
  • A hívások alatt a telekampány során a szoftver végigvezeti az ügyintézőket a kérdéseken, ezzel segítve munkájukat,

     

  • Felajánlja nekik a lehetséges válaszokat, ezzel is gyorsítva a folyamatot és rövidítve az ügyfelek idejének a kihasználását.
     
  • A szoftverrel egyszerre több különböző kampány és több különböző call centeres ügyintézői csoport is lekezelhető, valamint a kampányok menet közben –a friss visszajelzések alapján – bármikor átalakíthatók, egyes kérdések kivehetők, újabb betehetők, vagy azok logikai sorrendje megváltoztathatók, ezzel még hatékonyabbá téve a lekérdezéseket.
     
  • A telekampány során megkapott adatokat a szoftver egy summázott adatbázisba gyűjti, amiből lekérdezéseket, kimutatások, statisztikát készíthetünk a szoftver segítségével, mind az ügyfelekből kinyert válaszokból, mind a call centeres ügyintézők, mind a teljes rendszer teljesítményéről.